Про що б не заходила мова – про вибір готелю в Туреччині, про новий планшет або вибір нерухомості – перша дія – зайти в інтернет і подивитися що пишуть люди … Але чи варто вірити всьому прочитаному ?!
Наявність відгуків є одним з основних критеріїв, якими покупець керується при виборі товару. Якщо у покупця є сумніви на рахунок покупки певного товару, то прочитавши відгуки про нього, здається, що знижується ризик купити неякісний товар. Деякі покупці не знайшовши відгуків про певний товар, шукають їх на інших сайтах, так як бояться придбати те, що ще ніхто не купував.
Ні для кого не секрет, що в інтернеті ми стикаємося завжди як з хорошими відгуками так і не дуже. Добрі відгуки завжди викликають довіру у клієнтів і впливають на прийняття їх рішення, але варто звертати увагу на викладення самого відкликання, тобто з більш детальною інформацією та деталями замовлення. Переконливими, позитивними відгуками, є відгуки, які викладені максимально розгорнуто, грамотно і по суті.
Що стосується негативних відгуків, то незадоволені, ображені клієнти будуть завжди, так як кожен з нас унікальний і складно догодити всім, тому у нас завжди є вибір сприйняття тієї чи іншої інформації. Але також хотілося б підкреслити, що відсутність негативних відгуків в компаніях змушує задуматися, адже не може бути все ідеально …
Наявність негативних відгуків про товари демонструють те, що обрана вами компанія прозора і не створюються тільки штучні позитивні відгуки, а значить тій компанії можна довіряти. І на мою думку для компанії будь-який негативний відгук може мати і позитивні сторони. Залежно з якого боку на це подивитися, адже клієнт сам надає компанії інформацію про те, як можна поліпшити якість продукції або послуги.
Коли стоїть питання про покупку нерухомості люди дуже часто шукають всілякі відгуки в інтернеті. Люди, приймаючи рішення щодо купівлі, завжди орієнтуються на думки інших людей. Причому не важливо, знайомих чи ні. А ці думки вони черпають з відгуків. Допомагають вони або шкодять в правильності прийняття рішення?
Зараз на ринку нерухомості існує висока конкуренція серед забудовників і ні для кого не секрет що існують компанії або приватні особи, які створюють як позитивні, так і негативні відгуки. Тому при підсумковому результаті в інтернет-ресурсах звертайте увагу не на «ой клас» або «ой погано», а на більш детальну інформацію !!! На репутацію забудовника, наявність у нього пакету дозвільної документації, дозвіл на підключення в споруджуваному будинку всіх комунікацій і т.д.
Звичайно відгуки клієнтів важливі, але на жаль люди схильні більше довіряти рекомендаціям інших покупців або людям, яких жодного разу не бачили в своєму житті, але їм сподобався їх відгук в інтернеті …. І це призводить до не зовсім професійного підходу до вибору товару … На мою думку ніхто не допоможе Вам більше, ніж спеціально обізнана людина в своїй галузі !!! Тому звертайтеся до нас в компанію і наші менеджери допоможуть Вам визначиться, що Вам більше підходить !!!