+38

+38 (066) 519 5757
+38 (093) 463 5757 

Чому не продається ваша нерухомість.

Почему не продаетсяІноді так стається, що навіть у найдосвідченішого ріелтора відбувається «застій продаж». Насправді, на це впливає безліч факторів, яких саме розглянемо далі.

Залежність від сезону. Важливо мати у своєму арсеналі широкий каталог варіантів з нерухомості. Адже це не тільки можливість запропонувати потенційному покупцеві альтернативи, а й можливість «застрахувати» себе від «сезонності». Тобто важливо вміти однаково добре продавати як квартири з ремонтом, чи у новобудовах так і будинки, дуплекси чи земельні ділянки.

Небездоганні фото. Про важливість якісних, професійних фото годі й говорити. Клієнт завжди в першу чергу «купує очима». Тому надзвичайно важливо працювати над візуальною складовою об’єкта, що бажаєте реалізувати. Час від часу, на заваді здійснення цієї мети стає сам клієнт. І тому потрібно вміти правильно пояснити важливість зробити гарні фото та потребу їх оновлення.

Недостатність навичок з продажу. Здається, що дана проблема актуальна лише для ріелторів початківців, але на справді це зовсім не так. Потреба у вдосконаленні навичок з продажу потребує не лише напрацювання їх на практиці, а й вивчення теоретичного матеріалу, відвідування вебінарів і практикумів, де можна отримати корисні поради, обмінятися досвідом з колегами.

Ціна нерухомості. Правильно встановлена ціна нерухомості є одним з найважливіших аспектів продажу. Ваші об’єкти мають бути конкурентними на ринку, бути найвигіднішими на період продажу. А для цього необхідно постійно моніторити ціни на схожі об’єкти, у схожих локаціях. Якщо у вас виникають проблеми з об’єктивною оцінкою нерухомості, то завжди можна порадитися з колегами чи знайомими.

Мало реклами.Що ж робити, коли зроблені бездоганні фото, ціна є найпривабливішою на ринку, а телефон все ще розривається від дзвінків клієнтів? Можливо, справа у недостатній кількості реклами. Це питання є досить спірним. Але правило, що реклами забагато не буває залишається незмінним. Важливо використовувати всі можливі способи популяризації свого продукту. А саме використання всіх доступних інтернет-ресурсів, зовнішньої реклами у форматі банерів та вивісок, тощо.  Список не є вичерпним, адже у сучасному світі можливостей для розміщення реклами існує немало.

Додаткові проблеми. Втрата мотивації, перевтома, нажаль, знайомі слова для тих, хто працює у сфері продажу. Адже часто буває, що робочий день є ненормований. Постійні стреси дуже виснажують організм. Тож дуже важливо перейматися не лише пошуком відповідей на питання щодо збільшення продаж, а й правильно відпочивати. Вчитися абстрагуватися від негативних емоцій, слідкувати за здоров’ям та правильно відпочивати.

Тож не слід зациклюватись над однією причиною з питання «Чому моя нерухомість не продається?», а підходити комплексно, радитися з однодумцями, колегами та клієнтами. Всім збільшення продажів.

Поділіться цим
country.ua